A Tartalom- menedzsment szoftver
Egyszerűen. Együttműködve.
CMS rendszerünk tervezésének legfontosabb irányelvei: a nagyvállalati működéshez szükséges funkciók egyszerű kezelhetősége, a tartalmak szerkesztőségi kontrollja, valamint az együttműködés szabadsága
Mit is tud?
Szerkesztőség
Szerkesztőségi csapat által menedzselt egyedi template alapú tartalmak kedvelési és megosztási lehetőségekkel
Aloldalak, űrlapok kezelése
Targetált tartalmak felhasználónként
Naptár
Vállalati, intézményi események szervezése, egyedi meghívottak kezelése, emlékeztetők küldése
Kérdőívek
Egyedileg konfigurálható kérdőívek, szavazások szervezése, visszajelzések gyűjtése
Tudás-menedzsment
Oktatási anyagok, vállalati szabályzatok, videók készítése, megosztása
Dokumentum menedzsment
Különböző típusú dokumentumok megosztása jogosultsági csoportok alapján
Vállalati fényképes telefonkönyv
Munkatársak által szerkeszthető saját adatok, legfontosabb információk megosztása
Vállalati szervezeti hierarchia szerinti keresés, megjelenítés
Tegye zsebre a vállalati belső kommunikációt!
Nagyvállalati megoldás
Több szintű felhasználói jogosultság kezelés
Szerkesztői, főszerkesztői jogosultságok
Integrációs lehetőségek nagyvállalati
rendszerekkel, adatbázisokkal
Rendszeres látogatottsági riportok
Aktivitási riportok
Szervezeti aloldalak kezelése
Projekt oldalak létrehozása,közös munka támogatása